söndag 23 september 2012

Usch säger jag för Snusk Gubbar och Snusk Gummor..!!

Ja, det menar jag faktiskt... I min värld är ni så snuskiga...

I vårat sk världfärdsland ökar sexförsäljningen bland yngre personer bland både killar och tjejer, men mest killar just nu...

Och hur kan detta komma sig... Jo det beror på att både Män och Kvinnor ägnar sig åt att "köpa" sex och det är både äckligt och snuskigt...Sedan att dessa köpare inte verkar bry sig om att det är mindeåriga som säljer sina kroppar gör det ju inte direkt bättre heller... Men det som jag tycker är så hemskt, är att dessa ungdomar oftast gör detta pga att de mår dåligt... Men som tur är så har ju myndigheterna uppmärksammat detta nu och sitter och kollar för att "hitta" alla dessa yngre och det tycker jag är bra, för kan man hjälpa några så är man på god väg....

När jag började följa upp detta med den "yngre" generationen så "ramlade" jag in på en hel del sidor som hade allt att erbjuda plus lite till... Och satte kaffet i halsen med råge emellanåt...

Nog sjutton är det en handel där ute i cyber rymnden, herrejösses säger jag bara, man får inte vara pryd när man surfar runt för att se vad som pågår....

Var i hela friden har det gamla traditionella sättet tagit vägen..?? Att lever man ensam går man ut och skaffar sig "ett one night stand" eller köper sig en porrtidning eller hyr sig en film.. för att få sina behov tillfredsställda... Med andra ord "ta saken i egna händer" detta verkar tydligen vara väldigt ur tiden kan jag säga....

Men det som gjorde mig väldigt upprörd, var faktiskt alla dessa människor både Män och Kvinnor som är ute och söker sig en sexuell partner fast de lever i ett förhållande, sambo eller gift verkar inte spela någon roll, utan här annonserades det för fullt att de sökte nägon för "mysiga" träffar, men det krävdes fullständig diskretion pga att de redan lever i ett fast förhållande...

Men hörru ni, den tystnaden har ni redan förbrukat i mina ögon, när ni beter er på detta viset.. Och det värsta var ju att det var helt "vanliga" personer, precis som mig eller er, varken mer eller mindre och inte var de få heller, med tanke på att man kunde välja vilken kategori man ville lägga sin annons under...

Och detta är väl så äckligt i mitt tycke iallafall, att annonsera ut sig själv, för att sedan kanske få "napp" , för konkurrensen är ju hård. Och sedan träffas för att leva ut sina lustar som de tydligen inte kan få "hemma" hos sig själva av sin Fru eller Man och efter dessa möten bege sig hem igen och låtsas som om ingenting har hänt.... Och gud vet vad de kan dra med sig hem efter alla dessa möten. För inte är det en engångs företeelse om man väljer att annonsera ut sig själv på detta viset... Ungefär som en "köttmarknad".

Min syn på detta att "sälja" sig  fick ju sig ett rejält uppvaknande i och med detta... För innan jag "ramlade" in på alla dessa sidor så trodde jag i min lilla enfald att sådant här förekom mest bland personer som säljer sina kroppar för att finansiera tex ett missbruk av något slag.. Men Icke sa Nicke, detta var helt vanliga Svenssons som lade ut sig själva, både med bild och utan, mer anonymnt...

Men är man verkligen så "anonym" när det kommer till att de annonserar ut sig själva på internet..!!?? Det tror inte jag iallafall, rätt som det är så kan ju någon få syn på någon som kanske bor på samma ort... Okey då, om man är singel och lägger ut en annons, då har man ju ett eget val, MEN inte om man lever i ett förhållande....Hur känns det inte för den andra partnern om det skulle komma fram att deras Fru eller Man har lagt ut sig själv på nätet..

Lite spännande kan säkert en del tycka att det är, men herrejösses vilka tilltag... Om man nu inte kan få den spänningen hemma med personen man lever ihop med, kanske det är dags att man funderar på om man ska leva kvar i förhållandet...

Det är nog ingen direkt smart idé att "annonsera" ut sig själv, och inte tro att någon kanske får syn på annonsen...

Och som sagt så är det inte någon speciell kategori av människor som annonserade, inte vad jag såg iallafall, det var helt vanliga människor, som man kan stöta på ute i samhället, tex i affären, eller på vanliga allmäna platser....

Och tillägga som sig bör var ju inte detta några sidor som man sökte någon för ett längre förhållande, utan enbart för att utbyta sina lustar för stunden..Och alla tog inte betalt heller, utan det handlade helt enkelt om att träffas för mysiga stunder.. Usch säger jag bara...

Men glöm nu inte att: Smakar det så kostar det oftast i det långa loppet...

Och om ni nu funderar så är jag inte pryd för fem öre.. Men där går ta mig sjutton gränsen... Lev själv om ni inte klarar av få era behov tillfredställda hemma. Att göra så här mot den man lever tillsammans med, är inte ok.. Tänk om det skulle finnas barn med i bilden, och någon skulle få syn på annonsen som lades ut, och säger detta till barnet...

Men det kanske är jag som lever kvar i stenåldern, kanske detta är modernt.. Men då är jag hellre gammalmodig...

Ha det bara bäst

Kram

Miafia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar